Who's Online
4 visitors online now
Schrijf ons

Je kunt ons altijd schrijven via de contactpagina. Daar vind je ook richtlijnen, voor het geval dat je mail-notificaties wenst bij nieuwe 'posts' aangaande Best. 

Rubrieken
Opinie of niet?

ls een post op deze site begint met wat in de typografie heet een initiaal, zoals de A hier, bevat zij een mening of interpretatie van de schrijver.

English?

Translation by Google in Chrome: please, click the right mouse button and select 'English'.

Archieven
november 2011
Z M D W D V Z
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Hard rijden en veel lawaai, dat willen we

Eindelijk mogen we weer laten zien wat we zijn: leden van een primitieve, nooit ontdekte volksstam die zich nog helemaal in de voorstadia van de ontwikkeling tot beschaving bevindt: hard weg kunnen rijden om een langzamere vijand die je wil opvreten te ontlopen, zoveel lawaai maken dat de vijand, opnieuw een die je wil opvreten, ervan schrikt en er met de staart tussen de benen vandoor gaat. En jij, hardrijdende lawaaimaker, hebt weer eens getoond over een enorme piemel te beschikken.

Lees het hele verhaal op SanteLOGie

2 Reacties op “Hard rijden en veel lawaai, dat willen we”

  • Nu wordt het, als je met 130 van de autosnelweg komt, nog moeilijker, op eenbaans wegen 80 en in de bebouwde kom 50, laat staan 30 aan te houden. Laatst las ik trouwens over gekken, die een maximum van 90 op de snelweg propageerden. Dat verschil is natuurlijk veel te groot, als je het consequent zou toepassen. Zelf heb ik goede ervaringen met de cruisecontrol op 110, comfortabel op de rechter rijstrook. Laat die grote piemels maar duwen, bijremmen en kleven. Bij inhalen (vrachtauto’s) voerde ik de snelheid dan op tot 120, als er achterop komend verkeer was. Nu moet ik me daar op bezinnen. 120 – 130? Je zult trouwens zien dat 120 straks een ‘vergeten’ snelheid is.

  • Echt cynisch kopje in De Pers: ‘Jaarlijks ca. 5 extra doden door 130 km/u’

Reageer